فلورنتینو پرس: بازیکنی مانند رونالدو دیگر نخواهد آمد؛امروز، روزی فوق العاده برای هواداران است زیرا

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، اعلام کرد روز تمدید قرارداد رئال، روزی فراموش نشدنی برای هواداران این باشگاه است.

رونالدو امروز قراردادش را با رئال برای 5 سال دیگر تمدید کرد تا به شایعات در مورد جدایی اش از این باشگاه پایان بدهد.

 

پرس به خبرنگاران گفت:" ما سرانجام به چیزی که همه هواداران به دنبالش بودند، دست پیدا کردیم. چهار سال قبل این ورزشگاه پر از جمعیت بود؛ هرچند امروز اینطور نیست. ما یک بازیکن فوق العاده را به هواداران معرفی کردیم؛ بازیکنی که مانند او دیگر نخواهد آمد. هواداران در آن روز رونالدو را در جمع خودشان دیدند.

 

او ثابت کرد که یک استعداد فوق العاده است و قلب همه رئالی ها را فتح کرد. او یک رکورد خارق العاده به جا گذاشت. 203 گل در 203 دیدار با پیراهن رئال. هیچ رکورد بهتری از این وجود ندارد.

 

اکنون کریس به دنبال یک چالش جدید است. او می تواند همچنان گل های بیشتری برای ما به ثمر برساند و قهرمانی های بیشتری را جشن بگیرد. رئال همیشه باشگاه بهترین بازیکنان بوده است. ما همیشه بهترین بودیم.

آنهایی که بازی آلفردو دی استفانو را دیدند می توانند ببیند که ما حالا کریس رونالدو را داریم. امروز، روزی فوق العاده برای هواداران رئال است زیرا متوجه شدند که بهترین بازیکن دنیا در خانه اش می ماند. هواداران ما، انتظارات زیادی دارند و البته علاقه زیادی هم به کریس دارند.کریس برای همیشه "مادریدیستا" خواهد ماند."

 

http://u.goal.com/51500/51550_heroa.jpg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392 ا 22:40 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.